Kawasaki: Megérkezett!!!

Szeretettel köszöntelek a Kawasaki közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 47 db
  • Videók - 2 db
  • Blogbejegyzések - 2 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

Kawasaki vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kawasaki közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 47 db
  • Videók - 2 db
  • Blogbejegyzések - 2 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

Kawasaki vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kawasaki közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 47 db
  • Videók - 2 db
  • Blogbejegyzések - 2 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

Kawasaki vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Kawasaki közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Képek - 47 db
  • Videók - 2 db
  • Blogbejegyzések - 2 db
  • Fórumtémák - 1 db
  • Linkek - 2 db

Üdvözlettel,

Kawasaki vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Kiadták az első hivatalos információkat a 2009-es új Kawasaki modellekről!
Itt találja az első részleteket, valamint képeket.

A 2009-es modellévben a Kawasaki bemutatja az új Ninja ZX-6R-t, ER-6n-t és ER-6f-et egy vadonatúj 1700 köbcentis Cruiser szériát és a KLX250 endurót.

 

Főbb jellemzők
- magabiztos, könnyed kezelhetőség
- könnyebb súly
- kiváló kanyar bejárati kontrollálhatóság
- pontos motor kontroll minden fordulatszám tartományban
- erőteljes középtartományi nyomaték

 

KIFINOMULT, FÉRFIAS STÍLUS
Elődjének semmi mással össze nem téveszthető karakterét megőrizve, az ER-6n kifinomultabb, élesebb, és egyben férfiasabb idomzatot kapott, amely sokkal aktívabb és agresszívebb külsőt kölcsönöz neki. Az új ER-6f-nek pedig a Ninja szupersport-modellek által ihletett teljes idomzat kölcsönöz modern sportmotor kinézetet.
A gömbölyű vonalak szögletessé váltak, minden ív előrébb került, ezzel a motor amolyan "ugrásra készülő" benyomást kelt. A forma letisztultságát mutatja, hogy az ER-6 kerüli a felesleges design sallangot; a vonalak hosszan elnyújtottak. A magasabbra húzott tank, a hátrébb ívelő hűtőborítás és az éles farokidom kompaktabbá teszi a látványt. A legkisebb részletekig gondosan formált anyagok csúcsminőséget sugallnak.

 

AZ ÚJ, 1700 CC-ES V2-ES MOTORRA ÉPÜLŐ MODELLSZÉRIA BEMUTATÁSA

A Kawasaki büszkén mutatja be az új V2-es motorját, melyre egy új modellszéria épül 2009-től. A VN1600-akat felváltó VN1700-as modellekben egy új, erőteljes 1700 cm3-es blokk dolgozik. A modellekre a könnyű kezelhetőség és a Kawasaki csúcsminőségű kidolgozása lesz jellemző.

Az új blokk a kialakításában a VN2000-re hasonlít, de az OHV szelepvezérlés helyet SOHC rendszert alkalmaz. A lökettérfogat növekedése és a hosszú löketű kialakítás jelentős nyomaték és teljesítmén y növekedést jelent a VN1600-as erőforrásokhoz képest. Az újítások között megtalálhatjuk az elektronikus gázszelepet, mely először jelenik meg a Kawasakinál, az overdrive-val rendelkező 6-sebességes váltóművet illetve a VN2000 és VN900 modellekről ismerős szíjhajtást.

Az új, könnyűsúlyú váz sokkal kompaktabb elődjéhez képest. A váz és a futómű módosításai úgy biztosítanak könnyebb kezelhetőséget, hogy közben a példás egyenes futás megmaradt.

Az idomokat és a motor fedeleket teljesen újratervezték. Mint minden Kawasaki cruiseren, a VN1700-as szérián is ügyeltek a legapróbb részletekre és a kivételes minőségre, ezért a motor kivétel nélkül elfordítja a fejeket, akár egy kávézó előtt parkol, akár az országúton cirkál.

A VN1700-as modell kínálat három típust foglal magába: VN1700 Voyager, VN1700 Classic Tourer és VN1700 Classic. A kiegészítőkkel és átalakításokkal kiegészülve mindenki Kawasaki rajongó megtalálhatja köztük az igazán neki valót.

VN1700 Voyager: AZ ELSŐ JAPÁN TELJESIDOMOS V2-ES TÚRACRUISER

A VN1700 Voyager azok számára készült, akik úti céljukat messze a horizont alá helyezik. A Voyager mindennel rendelkezik, amire szükség lehet a kényelmes, hosszú túrázáshoz, egyedül vagy két személlyel.

A Kawasaki első teljesidomos V2-esén nagy szélvédőt és első idomot találunk, továbbá terebélyes oldalsó idomokat, melyek megvédik a vezetőt és az utast a széltől, illetve az időjárás egyéb viszontagságaitól. A csomagszállításról a két oldalsó doboz és a hátsó doboz gondoskodik, bőséges helyet biztosítva mindennek, ezeken túl még két kesztyűtartó is fokozza a kényelmet.
A túrázás szolgálatában a legújabb Kawasaki technológiát képviseli a tempomat és a 6 sebességes váltó overdrive fokozattal. A K-ACT fékrendszer (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) biztonságos és nagyon hatékony fékerőt biztosít. A Kawasaki által először alkalmazott elektronikus gázszelep (ETV) rendszer lágy, természetes gázreakciót ad.
Az új, 1700 cm3-es, hosszúlöketű V2-es erőforrás megnövelt nyomatéka és teljesítménye kivételes gyorsulást produkál előzéskor. Az új blokkot egy kompakt, könnyű vázba építették be, mely könnyed kezelhetőséget és stabil egyenesfutást ígér.

VN1700 Classic Tourer: Sebességtartó automatika, túraplexi, kemény dobozok, utas lábtartó trepni és kényelmes háttámla. Ideális kényelmes kétszemélyes túrázásra.

VN1700 Classic: Kiválóan alkalmas könnyű országúti vagy városközeli motorozásra, igazi V2-es nyomatékkal, könnyű kezelhetőséggel és időtlen külsővel.


KLX250: ENDURÓ ÉS UTCAI MOTOR

A KLX250 kiváló teljesítményre képes aszfalton és terepen egyaránt.

A KLX300R versenyenduró ebben a radikálisan felfrissített utcai változatban tér vissza, megőrizve korábbi jó tulajdonságait. A könnyűsúlyú, kompakt, 250 cm3-es vízhűtéses DOHC motor alapvetően a 300R-en alapszik, széles nyomatéktartomány és teljesítménysáv jellemzi. A könnyű, nagy szakítószilárdságú acélváz egyszerre biztosít stabil egyenesfutást és könnyed kanyarvételt. A 43 mm-es felfordított teleszkópvilla és a teljesen beállítható gáztartályos hátsó rugóstag segítségével a KLX aszfalton és terepen is élvezetes motorozhatóságot ígér.
AZ ÚJ, 1700 CC-ES V2-ES MOTORRA ÉPÜLŐ MODELLSZÉRIA BEMUTATÁSA

A Kawasaki büszkén mutatja be az új V2-es motorját, melyre egy új modellszéria épül 2009-től. A VN1600-akat felváltó VN1700-as modellekben egy új, erőteljes 1700 cm3-es blokk dolgozik. A modellekre a könnyű kezelhetőség és a Kawasaki csúcsminőségű kidolgozása lesz jellemző.

Az új blokk a kialakításában a VN2000-re hasonlít, de az OHV szelepvezérlés helyet SOHC rendszert alkalmaz. A lökettérfogat növekedése és a hosszú löketű kialakítás jelentős nyomaték és teljesítmén y növekedést jelent a VN1600-as erőforrásokhoz képest. Az újítások között megtalálhatjuk az elektronikus gázszelepet, mely először jelenik meg a Kawasakinál, az overdrive-val rendelkező 6-sebességes váltóművet illetve a VN2000 és VN900 modellekről ismerős szíjhajtást.

Az új, könnyűsúlyú váz sokkal kompaktabb elődjéhez képest. A váz és a futómű módosításai úgy biztosítanak könnyebb kezelhetőséget, hogy közben a példás egyenes futás megmaradt.

Az idomokat és a motor fedeleket teljesen újratervezték. Mint minden Kawasaki cruiseren, a VN1700-as szérián is ügyeltek a legapróbb részletekre és a kivételes minőségre, ezért a motor kivétel nélkül elfordítja a fejeket, akár egy kávézó előtt parkol, akár az országúton cirkál.

A VN1700-as modell kínálat három típust foglal magába: VN1700 Voyager, VN1700 Classic Tourer és VN1700 Classic. A kiegészítőkkel és átalakításokkal kiegészülve mindenki Kawasaki rajongó megtalálhatja köztük az igazán neki valót.

VN1700 Voyager: AZ ELSŐ JAPÁN TELJESIDOMOS V2-ES TÚRACRUISER

A VN1700 Voyager azok számára készült, akik úti céljukat messze a horizont alá helyezik. A Voyager mindennel rendelkezik, amire szükség lehet a kényelmes, hosszú túrázáshoz, egyedül vagy két személlyel.

A Kawasaki első teljesidomos V2-esén nagy szélvédőt és első idomot találunk, továbbá terebélyes oldalsó idomokat, melyek megvédik a vezetőt és az utast a széltől, illetve az időjárás egyéb viszontagságaitól. A csomagszállításról a két oldalsó doboz és a hátsó doboz gondoskodik, bőséges helyet biztosítva mindennek, ezeken túl még két kesztyűtartó is fokozza a kényelmet.
A túrázás szolgálatában a legújabb Kawasaki technológiát képviseli a tempomat és a 6 sebességes váltó overdrive fokozattal. A K-ACT fékrendszer (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) biztonságos és nagyon hatékony fékerőt biztosít. A Kawasaki által először alkalmazott elektronikus gázszelep (ETV) rendszer lágy, természetes gázreakciót ad.
Az új, 1700 cm3-es, hosszúlöketű V2-es erőforrás megnövelt nyomatéka és teljesítménye kivételes gyorsulást produkál előzéskor. Az új blokkot egy kompakt, könnyű vázba építették be, mely könnyed kezelhetőséget és stabil egyenesfutást ígér.

VN1700 Classic Tourer: Sebességtartó automatika, túraplexi, kemény dobozok, utas lábtartó trepni és kényelmes háttámla. Ideális kényelmes kétszemélyes túrázásra.

VN1700 Classic: Kiválóan alkalmas könnyű országúti vagy városközeli motorozásra, igazi V2-es nyomatékkal, könnyű kezelhetőséggel és időtlen külsővel.


KLX250: ENDURÓ ÉS UTCAI MOTOR

A KLX250 kiváló teljesítményre képes aszfalton és terepen egyaránt.

A KLX300R versenyenduró ebben a radikálisan felfrissített utcai változatban tér vissza, megőrizve korábbi jó tulajdonságait. A könnyűsúlyú, kompakt, 250 cm3-es vízhűtéses DOHC motor alapvetően a 300R-en alapszik, széles nyomatéktartomány és teljesítménysáv jellemzi. A könnyű, nagy szakítószilárdságú acélváz egyszerre biztosít stabil egyenesfutást és könnyed kanyarvételt. A 43 mm-es felfordított teleszkópvilla és a teljesen beállítható gáztartályos hátsó rugóstag segítségével a KLX aszfalton és terepen is élvezetes motorozhatóságot ígér.

Főbb jellemzők:
- 249 cm3-es, vízhűtéses, DOHC, 4-ütemű motor
- üzemanyag befecskendezés
- többcélú futómű
- agresszív stíluselemek

 

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu