Szeretettel köszöntelek a Kawasaki közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kawasaki vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kawasaki közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kawasaki vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kawasaki közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kawasaki vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Kawasaki közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kawasaki vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kiadták az első hivatalos információkat a 2009-es új Kawasaki modellekről!
Itt találja az első részleteket, valamint képeket.
A 2009-es modellévben a Kawasaki bemutatja az új Ninja ZX-6R-t, ER-6n-t és ER-6f-et egy vadonatúj 1700 köbcentis Cruiser szériát és a KLX250 endurót.
Főbb jellemzők
- magabiztos, könnyed kezelhetőség
- könnyebb súly
- kiváló kanyar bejárati kontrollálhatóság
- pontos motor kontroll minden fordulatszám tartományban
- erőteljes középtartományi nyomaték
KIFINOMULT, FÉRFIAS STÍLUS
Elődjének semmi mással össze nem téveszthető karakterét megőrizve, az ER-6n kifinomultabb, élesebb, és egyben férfiasabb idomzatot kapott, amely sokkal aktívabb és agresszívebb külsőt kölcsönöz neki. Az új ER-6f-nek pedig a Ninja szupersport-modellek által ihletett teljes idomzat kölcsönöz modern sportmotor kinézetet.
A gömbölyű vonalak szögletessé váltak, minden ív előrébb került, ezzel a motor amolyan "ugrásra készülő" benyomást kelt. A forma letisztultságát mutatja, hogy az ER-6 kerüli a felesleges design sallangot; a vonalak hosszan elnyújtottak. A magasabbra húzott tank, a hátrébb ívelő hűtőborítás és az éles farokidom kompaktabbá teszi a látványt. A legkisebb részletekig gondosan formált anyagok csúcsminőséget sugallnak.
AZ ÚJ, 1700 CC-ES V2-ES MOTORRA ÉPÜLŐ MODELLSZÉRIA BEMUTATÁSA
A Kawasaki büszkén mutatja be az új V2-es motorját, melyre egy új modellszéria épül 2009-től. A VN1600-akat felváltó VN1700-as modellekben egy új, erőteljes 1700 cm3-es blokk dolgozik. A modellekre a könnyű kezelhetőség és a Kawasaki csúcsminőségű kidolgozása lesz jellemző.
Az új blokk a kialakításában a VN2000-re hasonlít, de az OHV szelepvezérlés helyet SOHC rendszert alkalmaz. A lökettérfogat növekedése és a hosszú löketű kialakítás jelentős nyomaték és teljesítmén y növekedést jelent a VN1600-as erőforrásokhoz képest. Az újítások között megtalálhatjuk az elektronikus gázszelepet, mely először jelenik meg a Kawasakinál, az overdrive-val rendelkező 6-sebességes váltóművet illetve a VN2000 és VN900 modellekről ismerős szíjhajtást.
Az új, könnyűsúlyú váz sokkal kompaktabb elődjéhez képest. A váz és a futómű módosításai úgy biztosítanak könnyebb kezelhetőséget, hogy közben a példás egyenes futás megmaradt.
Az idomokat és a motor fedeleket teljesen újratervezték. Mint minden Kawasaki cruiseren, a VN1700-as szérián is ügyeltek a legapróbb részletekre és a kivételes minőségre, ezért a motor kivétel nélkül elfordítja a fejeket, akár egy kávézó előtt parkol, akár az országúton cirkál.
A VN1700-as modell kínálat három típust foglal magába: VN1700 Voyager, VN1700 Classic Tourer és VN1700 Classic. A kiegészítőkkel és átalakításokkal kiegészülve mindenki Kawasaki rajongó megtalálhatja köztük az igazán neki valót.
VN1700 Voyager: AZ ELSŐ JAPÁN TELJESIDOMOS V2-ES TÚRACRUISER
A VN1700 Voyager azok számára készült, akik úti céljukat messze a horizont alá helyezik. A Voyager mindennel rendelkezik, amire szükség lehet a kényelmes, hosszú túrázáshoz, egyedül vagy két személlyel.
A Kawasaki első teljesidomos V2-esén nagy szélvédőt és első idomot találunk, továbbá terebélyes oldalsó idomokat, melyek megvédik a vezetőt és az utast a széltől, illetve az időjárás egyéb viszontagságaitól. A csomagszállításról a két oldalsó doboz és a hátsó doboz gondoskodik, bőséges helyet biztosítva mindennek, ezeken túl még két kesztyűtartó is fokozza a kényelmet.
A túrázás szolgálatában a legújabb Kawasaki technológiát képviseli a tempomat és a 6 sebességes váltó overdrive fokozattal. A K-ACT fékrendszer (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) biztonságos és nagyon hatékony fékerőt biztosít. A Kawasaki által először alkalmazott elektronikus gázszelep (ETV) rendszer lágy, természetes gázreakciót ad.
Az új, 1700 cm3-es, hosszúlöketű V2-es erőforrás megnövelt nyomatéka és teljesítménye kivételes gyorsulást produkál előzéskor. Az új blokkot egy kompakt, könnyű vázba építették be, mely könnyed kezelhetőséget és stabil egyenesfutást ígér.
VN1700 Classic Tourer: Sebességtartó automatika, túraplexi, kemény dobozok, utas lábtartó trepni és kényelmes háttámla. Ideális kényelmes kétszemélyes túrázásra.
VN1700 Classic: Kiválóan alkalmas könnyű országúti vagy városközeli motorozásra, igazi V2-es nyomatékkal, könnyű kezelhetőséggel és időtlen külsővel.
KLX250: ENDURÓ ÉS UTCAI MOTOR
A KLX250 kiváló teljesítményre képes aszfalton és terepen egyaránt.
A KLX300R versenyenduró ebben a radikálisan felfrissített utcai változatban tér vissza, megőrizve korábbi jó tulajdonságait. A könnyűsúlyú, kompakt, 250 cm3-es vízhűtéses DOHC motor alapvetően a 300R-en alapszik, széles nyomatéktartomány és teljesítménysáv jellemzi. A könnyű, nagy szakítószilárdságú acélváz egyszerre biztosít stabil egyenesfutást és könnyed kanyarvételt. A 43 mm-es felfordított teleszkópvilla és a teljesen beállítható gáztartályos hátsó rugóstag segítségével a KLX aszfalton és terepen is élvezetes motorozhatóságot ígér.
AZ ÚJ, 1700 CC-ES V2-ES MOTORRA ÉPÜLŐ MODELLSZÉRIA BEMUTATÁSA
A Kawasaki büszkén mutatja be az új V2-es motorját, melyre egy új modellszéria épül 2009-től. A VN1600-akat felváltó VN1700-as modellekben egy új, erőteljes 1700 cm3-es blokk dolgozik. A modellekre a könnyű kezelhetőség és a Kawasaki csúcsminőségű kidolgozása lesz jellemző.
Az új blokk a kialakításában a VN2000-re hasonlít, de az OHV szelepvezérlés helyet SOHC rendszert alkalmaz. A lökettérfogat növekedése és a hosszú löketű kialakítás jelentős nyomaték és teljesítmén y növekedést jelent a VN1600-as erőforrásokhoz képest. Az újítások között megtalálhatjuk az elektronikus gázszelepet, mely először jelenik meg a Kawasakinál, az overdrive-val rendelkező 6-sebességes váltóművet illetve a VN2000 és VN900 modellekről ismerős szíjhajtást.
Az új, könnyűsúlyú váz sokkal kompaktabb elődjéhez képest. A váz és a futómű módosításai úgy biztosítanak könnyebb kezelhetőséget, hogy közben a példás egyenes futás megmaradt.
Az idomokat és a motor fedeleket teljesen újratervezték. Mint minden Kawasaki cruiseren, a VN1700-as szérián is ügyeltek a legapróbb részletekre és a kivételes minőségre, ezért a motor kivétel nélkül elfordítja a fejeket, akár egy kávézó előtt parkol, akár az országúton cirkál.
A VN1700-as modell kínálat három típust foglal magába: VN1700 Voyager, VN1700 Classic Tourer és VN1700 Classic. A kiegészítőkkel és átalakításokkal kiegészülve mindenki Kawasaki rajongó megtalálhatja köztük az igazán neki valót.
VN1700 Voyager: AZ ELSŐ JAPÁN TELJESIDOMOS V2-ES TÚRACRUISER
A VN1700 Voyager azok számára készült, akik úti céljukat messze a horizont alá helyezik. A Voyager mindennel rendelkezik, amire szükség lehet a kényelmes, hosszú túrázáshoz, egyedül vagy két személlyel.
A Kawasaki első teljesidomos V2-esén nagy szélvédőt és első idomot találunk, továbbá terebélyes oldalsó idomokat, melyek megvédik a vezetőt és az utast a széltől, illetve az időjárás egyéb viszontagságaitól. A csomagszállításról a két oldalsó doboz és a hátsó doboz gondoskodik, bőséges helyet biztosítva mindennek, ezeken túl még két kesztyűtartó is fokozza a kényelmet.
A túrázás szolgálatában a legújabb Kawasaki technológiát képviseli a tempomat és a 6 sebességes váltó overdrive fokozattal. A K-ACT fékrendszer (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology) biztonságos és nagyon hatékony fékerőt biztosít. A Kawasaki által először alkalmazott elektronikus gázszelep (ETV) rendszer lágy, természetes gázreakciót ad.
Az új, 1700 cm3-es, hosszúlöketű V2-es erőforrás megnövelt nyomatéka és teljesítménye kivételes gyorsulást produkál előzéskor. Az új blokkot egy kompakt, könnyű vázba építették be, mely könnyed kezelhetőséget és stabil egyenesfutást ígér.
VN1700 Classic Tourer: Sebességtartó automatika, túraplexi, kemény dobozok, utas lábtartó trepni és kényelmes háttámla. Ideális kényelmes kétszemélyes túrázásra.
VN1700 Classic: Kiválóan alkalmas könnyű országúti vagy városközeli motorozásra, igazi V2-es nyomatékkal, könnyű kezelhetőséggel és időtlen külsővel.
KLX250: ENDURÓ ÉS UTCAI MOTOR
A KLX250 kiváló teljesítményre képes aszfalton és terepen egyaránt.
A KLX300R versenyenduró ebben a radikálisan felfrissített utcai változatban tér vissza, megőrizve korábbi jó tulajdonságait. A könnyűsúlyú, kompakt, 250 cm3-es vízhűtéses DOHC motor alapvetően a 300R-en alapszik, széles nyomatéktartomány és teljesítménysáv jellemzi. A könnyű, nagy szakítószilárdságú acélváz egyszerre biztosít stabil egyenesfutást és könnyed kanyarvételt. A 43 mm-es felfordított teleszkópvilla és a teljesen beállítható gáztartályos hátsó rugóstag segítségével a KLX aszfalton és terepen is élvezetes motorozhatóságot ígér.
Főbb jellemzők:
- 249 cm3-es, vízhűtéses, DOHC, 4-ütemű motor
- üzemanyag befecskendezés
- többcélú futómű
- agresszív stíluselemek
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!